keskiviikko 25. maaliskuuta 2015

Jäsenet paikoilleen ja söpöyttä

Kävin tänään jäsenkorjaajalla. Alkuperäisenä "vikana" oli ikävästi naksuvat leuat ja rutisevat muut nivelet. No, jäsenkorjaaja huomasi että lonkkani on kierossa ja reisilihakset kireänä kuin viulunkieli. Ei huomaa yhtään että olen aina koneella ehei. Ohjeeksi kotia antoi että venyttele, venyttele. Lupaan kyllä.

Minut tuntien päätin kiertää Chydeniaa hetken ennen kotia menoa. Minun ei pitäisi koskaan käydä kaupassa sillä käy näin: 


Kaksi todella fiksun näköistä ja oleellista sivellintä sekä bb-voide. 


Body shopissa on inventaarioale ja tämä bb-voide löytyi -70% korista. Hintaa jäi 6e. Olen käyttänyt samasta sarjasta muistaakseni päivävoiteen tai primerin, tästä on vuosia. Kokkolan myymäläkin oli silloin vanhassa paikassaan. Ehdin testaamaan tätä jo. Ihanan vaalea, puolipeittävä lopputulos. Toimii niinä päivinä kun en jaksa meikata viittä minuttia pidempään mutta haluan näyttää edustavalta kanssaihmisten edessä.



Katsokaa nyt kuinka suloinen se on! Niin pehmä poskea vasten ja kauniin värinen. Unikko-suti on tarkoittu poskipunalle mutta toimii varmasti ihan puuterillekkin. Niin pehmoinen~


Olen nähnyt tämän blogeissa, viime vuoden ystävänpäivänä. Olin hyvin hämmentynyt kun näin tämän H&M hyllyssä normaalihintaisena. Se on söpö, tahdoin sen, ostin sen. Sopii korostussiveltimeksi.



Loppuun pieni huvituksen aihe paidastani. Kuka spottaa virheen?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti